Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 14:47:28 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15583 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 11330 Järveküla-Jüri tee 
L22 // 11330 Järveküla-Jüri tee L24 // Põrguvälja tee L12 // Rae küla, 
Kungla, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 11330 Järveküla-Jüri tee L22 
// 11330 Järveküla-Jüri tee L24 // Põrguvälja tee L12 // Rae küla, Kungla 
(Veetorustik, Survekanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27310742>  (menetlus nr: 
481572), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister